Baloise Bank SoBa awarded in the "Regional Banks" category

Solothurn, May 16, 2019. In its 2019 Private Banking Rating, BILANZ awards Baloise Bank SoBa the distinction "EXCELLENT" in the "Regional Banks" category. We are proud of the recognition from renowned and neutral sources and underline the high performance quality of Baloise Bank SoBa as an investment bank.

Simply better together

Bilanz Private Banking Rating 2019
The tested: Rainer Wyss, Head of Investments and Trading / Tobias Flury, Head of Private Banking ZOZ

Michael Katzlberger, Head of Private Banking Switzerland, commented: "The excellent result is due to the good cooperation between Private Banking, the Investment and Trading division and Baloise Asset Management (BAM). Further success factors are our business model with insurance and banking as well as the professionalism and competence of all our advisors.

Marco Sauser

Head of Products and Marketing

Phone

marco.sauser@baloise.ch

Die Baloise Group ist mehr als eine traditionelle Versicherung. Im Fokus ihrer Geschäftstätigkeit stehen die sich wandelnden Sicherheits- und Dienstleistungsbedürfnisse der Gesellschaft im digitalen Zeitalter. Die rund 7'300 Baloise Mitarbeitenden fokussieren sich deshalb auf die Wünsche ihrer Kunden. Ein optimaler Kundenservice sowie innovative Produkte und Dienstleistungen machen die Baloise zur ersten Wahl für alle Menschen, die sich einfach sicher fühlen wollen. Im Herzen von Europa mit Sitz in Basel, agiert die Baloise Group als Anbieterin von Präventions-, Vorsorge-, Assistance- und Versicherungslösungen. Ihre Kernmärkte sind die Schweiz, Deutschland, Belgien und Luxemburg. In der Schweiz fungiert sie mit der Baloise Bank SoBa zudem als fokussierte Finanzdienstleisterin, einer Kombination von Versicherung und Bank. Das Geschäft mit innovativen Vorsorgeprodukten für Privatkunden in ganz Europa betreibt die Baloise mit ihrem Kompetenzzentrum von Luxemburg aus. Die Aktie der Bâloise Holding AG ist im Hauptsegment an der SIX Swiss Exchange kotiert.

Other news

Baloise Bank SoBa

May 21, 2019

Baloise Bank SoBa introduces Google Pay